Hanna
2015-01-08 @ 16:17:29

Hej!
Jag känner inte dig men jag hamnade här av en slump när jag surfade på instagram. Vill bara skriva att jag håller alla tummar och tår för att allt ska gå bra för er. Jag fick en liten flicka för elva månader sedan och hon vägde 2360 G men var fullt frisk, vi blev inlagda EN vecka för sondmatning. Det kändes som en evighet! Kan inte ens föreställa mig hur det känns för er. Jag kan förlika mig med oron dock för min tjej växte inte alls mycket från v 30 ungefär . Var ständigt orolig för att det inte skulle gå bra. Jag tänker på er och vill att allt ska sluta bra med er lilla kämpe:) Ta hand om er! Kram från Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linahenrik

egenföretagare o blivande tvilling mamma!

RSS 2.0