Hos morgon eller vad.:

Good morgon eller vad nan ska säga. 
Kl är 04:17 vi ska vara på sjukan 06:00
Trodde inte jag skulle somna men sovit 3h ca
Nu är jag då grymt nervös att jag inte vet vart jag ska ra vägen!
Dom små krypen I magen ska helt plötsligt ut i verkligheten utan för magen. 
Är som Henke sa i går : sjukt att de verkligen ligger två bebisar där i!kan inte fatta! Och att jag får hålla dom i morgon.

Nehe upp och ta duschen med baterier svampen. Ni kanske inte kan räkna med så mycket uppdatering idag. Utan de kommer när stormen har lagt sig och vi båda har andars ut! 



Cajsa Wiberg
2014-11-27 @ 07:33:30

Hej!
Du känner inte mig men jag följer dig på instagram, började följa dig för du gör så fina smycken. Trots att jag inte känner dig personligen så tänkte jag på dig och dina killar nästan varje dag, jag önskar dig all lycka till och att du snart har båda dina pojkar hos dig. Ta hand om er 💜

Lina
2014-11-27 @ 07:47:45

Lycka till ❤

Jossan
2014-11-27 @ 10:07:24
URL: http://blogg.loppi.se/elsasdagbok2013

Tänker på er idag. Det kommer att gå bra!
All styrka till er!
Kram Elsa och Josephine

Alexandra
2014-11-27 @ 14:51:10

Hittade dig av en slump på instagram och har hållt tummarna för er genom graviditeten! Vill önska er Lycka till med allt! :) kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linahenrik

egenföretagare o blivande tvilling mamma!

RSS 2.0